fredag 1 april 2022

Fredag 1/4-2022 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Jag vaknade till nio tiden och drog igång skannern till 10:00 har gått sedan dess är nu på 83% kommer nog gå till 20:00 eller till 21:00 innan den är klar vilket ger 11 timmar om den går till 21:00. Så mer? Jo jag tänkte gå igång med romanen men tappade farten och la ner. Så idag har jag inte gjort nått på hela dan jo jag var ute och handlade idag till 14:00 stack jag och sedan till apoteket och så hem igen. Gick igång med middagen med en gång jag kom hem. Hade idag kotletter med pommes och såg en serie idag en ny jag såg innan lite men såg från början idag första avsnittet idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller idag kan bero på skannern tror jag.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: