söndag 7 november 2021

Söndag 7/11-2021 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt var grannarna uppe när jag la mig till ett tiden men det var ju lördag så okey. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå ett tiden då morsan kom. Sedan har jag pillat med hennes mobil hela dagen idag för att få till den som den skulle. Vi tog kaffe och kaka och sedan till 15:00 ringde hon på bil som kom till 16:25 tiden var nere och fick ut henne hon har väldigt svårt att gå som jag fick hjälpa till ut idag och in med. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg slutet på filmen idag. Var rätt kass inte mycket att se men såg ändå så har jag sett den. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe nä två koppar idag. Så mer? Jo morsan ringde en signal när hon kom hem med annars inget mer idag. Jo jag hade glömt att spela lotto denna veckan men jag vann inget ändå fel nummer såg jag sedan så en vecka kan jag hoppa.

TRÄNING: Ja inget idag men skall packa idag så kör jag imonn om jag sover vill säga.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: