måndag 1 november 2021

Måndag 1/11-2021 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt vaknade ett otal gånger under natten inatt och kom igång igen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Skulle ha ringt idag men missade det idag. Och så missade jag ett mail med som skulle ha kommit till den 26 men kan ha missat det så jag maila idag om det hoppas att de kan skicka nytt igen annars kommer jag inte åt räkningarna denna gång. Så mer? Jo till 15:00 stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg en film som jag började på innan såg klart idag den var okey. Men den var gammal som jag inte hade sett innan. Så mer? Jo morsan ringde med idag men samtalet bröts idag. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja körde idag men missade en övning idag igen.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: