onsdag 3 november 2021

Onsdag 3/11-2021 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Jag kan inte sova länge nu mera sedan jag bytte tabletterna. Men jag har inte råd att ta dem så jag har inget val. Så kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått. Jag la mig till 14:00 tiden och så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en film idag som jag hade sett för länge sedan men kom inte ihåg förrän till slutet på den. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. Jo jag har kollat en grej som kanske löser problemet med att datorn inte somnar som den skall. Vi får se när den gör fel igen så skall jag testa igen om det löser problemet eller inte. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja skall ta och packa väskan idag så hoppas jag att jag sover bättre inatt igen så kör jag igen imonn.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Nä.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: