fredag 5 november 2021

Fredag 5/11-2021 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt har en signal gått hela natten tror jag i alla fall vet inte om det är en mobil eller vad det är men den går hela natten och jag sov illa som fan. Kom igång till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Normalt skulle jag tvätta idag men det fanns inte tid idag så jag får tvätta imonn. Så gick igång med middagen till 15:00 tiden hade idag karréer med pommes och såg en film idag men såg inte klart idag hade inte lust att se idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så har jag bytt lakan idag så jag slipper göra imonn när jag tvättar då är allt klart imonn. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: