lördag 6 november 2021

Lördag 6/11-2021 19:57

DAG: Jaha till natt igen och inget ljud inatt men sov ändå rätt kasst inatt igen. Kom igång idag till 10:45 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att tvätta idag till tolv. Sedan var jag nere igen till 13:00 och hängde upp tvätten och så upp igen. Så till 15:20 stack jag ner och fick upp tvätten igen. Gick igång med middagen med en gång idag. Hade idag kotletter med pommes och såg en film idag igen men såg inte klart idag heller ser en annan dag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe efter middagen. Så sedan till 19:30 tiden då jag hade tänkt att gå igång med bloggen så ringde morsan en signal idag kommer imonn så skall jag fixa hennes mobil imonn till ett två tiden hon kommer hit. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget här heller.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: