fredag 12 november 2021

Fredag 12/11-2021 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt. Kom igång till 11:10 idag igen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till 15:20 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes men idag lyckades jag bränna alla stripes så jag fick lägga in igen och vänta på att det skulle bli klara och det blev dem och jag såg en film idag när jag åt den var så där. Legenden om de tio ringarna på Disney. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Jo jag stack till ICA för att handla till 14:00 tiden sedan till apoteket men de fick jag beställa kommer till tisdag igen. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: