torsdag 7 januari 2021

Torsdag 7/1-2021 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt jag la mig till ett tiden och somnade rätt okey inatt kom sedan igång igen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med musiken igen idag. Körde idag till 15:00. Så sedan skulle jag då till träningen idag men jag hoppade det idag jag var seg trotts att jag sov okey inatt så jag hoppade det idag. Så till 18:00 gick jag igång med middagen och såg en serie idag när jag åt mandalorien på Disney. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag kass dag men fick ändå lite på musik idag så okey då.

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Ja jag fick till stråkar idag och jag håller nu på med text skrev idag men den blev inte bra så  jag får göra annat imonn.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: