fredag 29 januari 2021

Fredag 29/1-2021 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov inte så bra och kom upp till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten till 11:55 stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Annars har jag inte gjort nått idag jo jag stack till ICA för att handla lite till 13:00 tiden tror jag att det var. Jag köpte och så fick jag med mig lite semlor med idag tog en till kaffet idag så jag har en kvar tills imonn. Så jag var nere och fick upp tvätten till 15:00 tiden den torkar nu på två timmar innan torkade den inte alls men nu har vi fått ny tork och då tar det två timmar att torka. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg slutet på filmen och sedan en serie när jag åt idag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och semla med som jag sa innan. Så mer? Jo jag skall klippa mig till söndag igen såg idag på almanackan att det var dags igen.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn igen. Så skall jag se om jag kan få till en bättre mix på första låten och om man kan lägga till tvåan först och sedan ettan på album skall ta och höra om det idag så får jag svar tills imonn.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: