söndag 17 januari 2021

Söndag 17/1-2021 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov fram till 11:10 idag igen ja jag sov inte fram till detta men kom ur sängen till detta fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Har inte varit så snuvig idag så fan vet om det var något igår. Känns som vanligt idag igen och jag skall ta och kolla om tre fyra veckor igen om jag kan ta en test om jag har haft det eller inte. Men jag tror att jag inte går till träningen nästa vecka i alla fall om det nu är nått eller inte. Men som jag sa så känner jag inte nått idag alls inte mer än innan. Jag har allergi som kommer då och då men annars känner jag inte nått som jag sa. Men jag har haft ont i ryggen med och jag tror att det var något om det med men kan inte läsa om det för det kostar pengar och det har jag inte. Så jag håller upp en vecka så ser jag hur jag mår sedan. Ja mer? Jo till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pepparsås och ris och såg två avsnitt av olika serier idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Nä jag håller upp nästa vecka sedan går jag igång igen.

ROMAN: Nä inget här.

MUSIK: Ja om jag inte blir mer förkyld om jag ens är förkyld så kör jag imonn skall ta och fixa till texten så den flyter bättre och det är fem verser att göra ja jag har gjort en så det är fyra att göra kvar.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: