tisdag 5 januari 2021

Tisdag 5/1-2021 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja inatt var ingen upp och jag somnade nästan med en gång jag la mig till ett tiden. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så stack jag till stan för att lägga in pengar idag. La in 2000 så nu kommer pengarna räcka denna månaden med hoppas jag. Så fick hostattack och hoppade av vagnen vid Ullevi och gick sedan hem. Körde sedan lite på musik idag. Så var sen idag så jag kom igång med middagen till 17:20 idag hade idag karréer och pommes. Såg sista delen av star wars men såg inte klart idag hade inte lust idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Jo jag har igång support på datorn igen idag skärmen slocknar men inte datorn jag tror att det har med snabbstarten att göra mer om detta imonn. Så mer? Inte idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Ja la till idag en start sedan testade jag på att lägga bas men det gick inte idag så jag tar det en annan dag imonn?

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: