söndag 31 januari 2021

Söndag 31/1-2021 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt hade grannen folk hemma så jag somnade inte förrän efter tre inatt. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med musiken till 13:30 idag. Jag klippte mig idag till tolv tiden efter detta gick jag igång med musiken igen. Körde idag till 15:30 tiden idag då jag gav upp och gjorde inte mycket mer idag. Så till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås men idag fick jag ta ICAs grädde och den var inte god alls jag brukar ha milda men fanns ej när jag handlade sist så jag fick ta ICAs och nä den var inte god alls men maten gick ner ändå. Såg ett avsnitt av Wanda på Disney idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag har idag glott på Youtube idag igen mer om musik och mixning idag hittade en bra kanal med massor om Cubase och mixning och annat med Cubase. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn igen.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Ja körde idag trotts kass natt och det gick okey fick till idag ett break och sedan hela låten blir lite mer än fyra minuter lång vilket är okey. Jag la till bas och lite organ så det låter helt okey just nu. Så skall jag göra många mixar denna gång så jag hittar en som är okey. Den första jag la är inte okey så jag hoppas att jag kan lägga till en annan sedan när jag lägger upp den nya. Första låten blir alltid singel sedan får man lägga till en till och göra ett album men jag hoppas att jag kan lägga in den andra och sedan lägga upp en till med annan mix så den låter bättre och sedan lägga till denna till albumet skall ta och kontakta dem om detta imonn. För jag vet inte hur jag skall göra och hur man får göra heller så jag måste fråga detta imonn.

Jo jag måste göra träningsmaten imonn missade detta idag så jag får göra imonn innan träningen så jag hinner nog inte med musiken imonn. Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: