fredag 1 januari 2021

Fredag 1/1-2021 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och nyår och somnade sent igår igen. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten idag till 12:00. Fick in den sedan upp igen och gjorde inte nått tills klockan slog 12:50 då var jag nere igen och fick upp tvätten på tork. Sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten och sedan gick jag igång med middagen till 16:30 tiden. Såg idag en film när jag åt som var okey men inte mer på Netflix och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe glömde ta imorse så jag tog nu. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller men jag hoppas till måndag att jag kan gå igång igen och att inget mer stör mig sedan.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: