tisdag 11 juni 2019

Tisdag 11/6-2019 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen jag vaknar till fyra eller fem varje dag nu så även idag. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med hemsidan idag igen. Men mer om detta nedan. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg två serier idag när jag åt. Fick sedan i mig en kopp kaffe och så gjorde jag lite till på hemsidan idag. Jag har också laddat hem ett program som skall göra sitemap till mig jag får göra det själv nu. Och så beställde jag en penna på Nintendos hemsida. Så mer? Ja mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör igen till torsdag.

ROMAN: Ja jag vet i fan om jag kommer göra mer på denna  punkt nu. Just nu sover jag skit hela tiden så jag vet inte hur jag skall göra för att komma förbi detta nu.

HEMSIDAN: Ja idag gjorde jag allt så allt är klart att lägga upp nu. Men jag måste göra en sitemap så jag måste läsa på hur det går till att göra detta nu. Sedan har jag frågat en annan sak som jag förhoppningsvis får svar på om ett par dagar. Jag gjorde menyn idag på ena sidan och det är 29 sidor att lägga till och jag måste göra detta på varje sida för hand gjorde idag på startsidan men har nu 28 sidor till att göra pust. Får se vad hon säger om det.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: