lördag 8 juni 2019

Lördag 8/6-2019 19:55

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite bättre natt inatt jag sov fram till nio inatt. Nu kan det vara att jag sov kasst många dagar och sov okey inatt. Men vi får se tills imonn om jag sover då med. Så kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med hemsidan. Jo jag la mig i sängen för jag var illa trött idag och jag vet inte varför jag sov ju bra inatt? Så till ett tiden gick jag igång med hemsidan gjorde en del se nedan. Så till fyra tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en film idag igen. Som var rätt kass. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så gjorde jag lite till på hemsidan innan just nu. Så mer? Jo jag har glott på Youtube med idag.

TRÄNING: Ja jag hoppade stretchen igen men om jag sover bättre så kommer jag gå igång igen med detta.

ROMAN: Ja om jag sover bättre med tiden så kan jag gå igång med denna punkt igen.

HEMSIDAN: Ja jag körde idag och gjorde klart träningsmat sidan och alla länkar med så nu har jag wok kvar sedan skall jag göra en karta och lite till men jag har kommit en bit på vägen idag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: