söndag 9 juni 2019

Söndag 9/6-2019 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt. Vaknade igen till sex tiden eller om det var fem tiden kommer inte ihåg men tidigt var det. Tog av mig skyddet och somnade sedan om ett par gånger fram till åtta tiden efter det somnade jag inte mer. Kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga till tolv tiden. Efter detta så gick jag igång med hemsidan körde den idag till 13:45 då jag la ner för dagen. Och så gick jag igång med middagen till två tiden. Hade idag kyckling och ris och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så skulle jag ha gått igång med träningsmaten men glömde det idag. Så jag gick igång med spelet idag till 17:00 tiden spelade idag till lite innan 18:00. Kan säga att jag mår lite illa när jag spelar nu vet inte vad detta beror på men jag fick ta en lite paus och drack lite vatten. Men det är pussel som jag löser och ibland blir det svårt och då mår jag lite illa efter ett tag. Så svettas jag med rejält måste vara att jag fokuserar hårt på pusslen och så svettas jag och så mår jag illa sedan. Så sedan efter detta så gick jag igång med träningsmaten. Fick den klar för ett tag sedan och inlagd i frysen och kylen så den är klar nu. Så mer? Jo jag har chans på lite pegar idag så jag hoppas att när jag kollar mailen så kommer det minst fem mail så kanske jag har vunnit. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så. Att jag sov innan var nog bara att jag inte sov på ett par dagar och så sov jag igen. Men vi får se hur jag sover inatt.

ROMAN: Ja sover jag så kör jag imonn igen.

HEMSIDAN: Ja idag gjorde jag klart recept sidorna alla och så gick jag igång med musiksidan men bara start idag gjorde inte mer på den idag. Vi får se sover jag inatt så kör jag på roman annars så kör jag hemsidan.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: