måndag 24 juni 2019

Måndag 24/6-2019 19:48

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt vet jag inte hur jag sov jag kom ur sängen till 11:30 men jag vet inte om jag sov så länge heller inte. Fick i mig en macka och sedan tabletterna. Sedan resten av frukosten. Så idag var jag seg som bara den och låg mest av tiden i sängen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen igen idag och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt idag och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller men det är ju som vanligt det. Mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja körde allt idag och idag var jag inte så sen som innan.

ROMAN: Ja inget idag heller.

HEMSIDAN: Ja har inte fått svar ännu men jag hoppas att jag får svar på båda frågorna så jag kan göra om sidan sedan utan problem.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: