onsdag 31 maj 2023

Onsdag 31/5-2023 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen ja jag sov rätt bra inatt men igår sov jag illa så idag räknades inte. Sov fram till 5:30 sedan till 6:30 och sedan till 10:30 då jag låg kvar i sängen till 11:00 innan jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så fick igång middagen till 14:50 idag hade min vanliga träningsmat idag köttfärssås och pasta. Men idag såg jag två avsnitt av samma serie när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe med. Ja mer var det knappast idag en kass natt och en kass dag.

TRÄNING: Ja jag hoppade idag igen kommer igen till nästa vecka igen.

ROMAN: Ja hade hoppats på idag men det sket sig så jag hoppas att jag sover bättre inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: