onsdag 10 maj 2023

Onsdag 10/5-2023 20:26

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till sex tiden sedan till 10:30 kom sedan ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag låg i sängen fram till 14:20 tiden sedan till 14:45 gick jag igång med att ta på mig och sedan till 15:00 stack jag hemifrån men när jag fick på mig skorna idag fick jag ont i vänster knä och det gjorde ont hela tiden jag gick ner för trappan så jag vände och gick in igen hoppade träningen idag. Sedan tog det en halvtimme och så  var det mesta av smärtan borta men inte helt. Så det var nog okey att inte gå idag. Så sedan till 16:00 gick jag igång med middagen och såg en serie när jag åt idag. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var allt för idag tror jag visst ja det var det. Jo sedan skickade jag ett mail om fel på backuppen med har mailat ett tag med detta med.

TRÄNING: Ja hoppade idag har haft ont i knät innan men inte så mycket som idag hoppas att det försvinner för gott sedan.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: