onsdag 17 maj 2023

Onsdag 17/5-2023 20:09

DAG: Jaha till natt igen och en skit natt inatt jag vet inte om jag drömde detta eller inte men jag hade ont i hjärtat ja eller så slog det oregelbundet men jag tror att jag drömde detta i alla fall. För jag vaknade och stack in på toan och då slog hjärtat okey igen så jag vet inte vad det var men en kass natt i alla fall inatt. Kom sedan igång till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:20 tiden och fick i mig frukosten och sedan har jag väntat på att klockan skulle slå 14:45 då det var dags för träningen och jag stack idag till ungefär till 14:50 tiden och sedan hem igen och gick igång med middagen och såg första avsnittet på en ny serie idag som var okey tror jag i alla fall. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Och så spelade jag lite idag med men bara korta stunder idag. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja jag körde inte allt idag igen var upptaget så jag hoppade två övningar idag och jag var seg efter kass natt igen.

ROMAN: Nej inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: