måndag 8 maj 2023

Måndag 8/5-2023 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen var igång väldigt länge inatt ja den andra grannen inatt. Vaknade till sex tiden sedan till åtta sedan till 10:45 kom sedan ur sängen till 11:20 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Låg idag till 14:30 tiden då jag kom upp och sedan till 15:00 stack jag till träningen och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg sista avsnittet av en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan har jag inte gjort nått resten av dagen tills nu då jag bloggar.

TRÄNING: Ja körde allt idag även om jag fick vänta ett bra tag innan redskapet blev fritt och jag kunde köra så idag var jag sen hem igen.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: