lördag 20 maj 2023

Lördag 20/5-2023 20:13

DAG: Jaha till natt igen och en skit natt inatt kunde inte somna som jag ville igår kväll och låg länge innan jag tillslut somnade. Sov sedan kasst fram till nio tiden ja jag vaknade ett otal gånger innan detta med. Så kom ur sängen till 10:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått jo jag har spelat ett tag men jag tror att spelet är för svårt för mig kan inte slåss som jag skall och jag tror inte jag kommer ta detta spel. Det är det nya zelda spelet jag spelar och innan så kunde man klara spelet utan att slåss men nu måste man och det kan jag inte göra som jag sa innan. Jag kommer spela lite då och då så får vi se om det går men jag tror inte det. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag igen wok och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Och sedan fick jag i mig två koppar kaffe. Jo innan jag glömmer tror inte jag kan sova på en tablett mindre men jag kommer göra inatt med så kanske det går. Men tror inte det så jag vet inte vad jag skall göra nu.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller.

MUSIK: Och här med detta inget här.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: