torsdag 8 september 2022

Torsdag 8/9-2022 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt. Kom igång idag till 7:30 kom ur sängen till 10:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Men efter ett tag till 12:00 gick jag igång med att spela spel idag jag spelade Tinykin hela dagen idag ett spel jag spelar gratis när jag har abonnemang slutade till 15:45 idag och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg två serier idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe idag igen. Och ja jag fick ont i nacken igen efter spelandet idag tog tabletter till 16:20 idag. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: