fredag 23 september 2022

Fredag 23/9-2022 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag inte länge kom igång idag till 5:10 sedan sov jag inte mer idag. Kom igång idag till sju tiden skulle ringa men det var fel så tillslut gick jag igång igen till 10:00 och det var fel med så höll jag på fram till 12:00 då jag stack ner med tvätten och upp igen. Ringde ett samtal men har inte fått svar ännu. Skall ringa mer imonn. Så sedan till ett tiden var jag nere igen och hängde upp tvätten och så stack jag till ICA för lite köp  sedan hem igen. Sedan fick jag ner och fick upp tvätten till 15:30 sedan fick jag ett samtal och sedan väntar jag på ett till men inte ännu. Gick igång med middagen till 16:00 hade idag hade idag kotletter med pommes och kebabsås gott mos. Såg en serie idag när jag åt och jag glömde kaffe idag igen det är många dagar jag har missat detta nu. Tar imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Nej inte här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: