måndag 5 september 2022

Måndag 5/9-2022 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov fram till sex tiden kom sedan ur sängen till 10:00 idag var inte trött idag alls men fick ändå inget gjort idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag spelade ett spel idag som jag köpte för 4 kronor på switch fick 30 i rabatt och så kostade det fyra sedan så jag köpte det idag har lite pengar men 4 hoppas jag att jag har råd med. Spelade lite idag ett tag jag får ont i nacken så jag får inte spela så länge. Och idag fick jag ont igen tog tablett till 15:00 då jag stack till träningen och sedan hem igen. Fick i mig middagen och såg ett och ett halvt avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Mer? Nä!

TRÄNING: Ja körde allt idag men var lite sen idag igen en tio minuter bara men ändå sen för måndags träningen så lite seg var jag nog idag i alla fall.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: