fredag 2 september 2022

Fredag 2/9-2022 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt kom igång idag till 09:50 då jag skulle upp och sätta igång skannern på datorerna. Jag gjorde detta på min dator och sedan på musikdatorn så gjorde jag klart plugin och det tog till 12:00 tog en jävla tid idag att få detta klart men nu är det bara att logga in igen och sedan har jag fått alla plugin i datorn skall ta och starta om datorn efter att jag skannat den sedan lite senare idag hoppas jag så är allt klart sedan. Ja jag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Jo till 13:50 stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till 15:00 hade idag karréer med pommes och kebabsås idag igen och såg ett par avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe med. Jag tror att musikdatorn är klar nu så jag skall efter bloggen starta om och sedan får jag fram plugin och då är det klart. Så kan jag stänga den för denna veckan igen.

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Och inget här heller.

MUSIK: Och inget här heller.


Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: