tisdag 27 september 2022

Tisdag 27/9-2022 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt kom igång idag till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:45 fick i mig frukosten och sedan väntade jag på mailet idag igen skall se om det kom idag efter bloggen när jag kollar mailen. Så fick ett samtal från syrran vid 12:30 sedan igen till 14:00 tror jag jag såg inte på klockan då men nått sånt var det. Så sedan blev jag sen med middagen till 16:00 tiden hade idag hamburgare och klyft idag igen. Såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så mer? Jo syrran skickar brev till mig tills torsdag eller fredag som jag skall fylla i hon fyller i senare sa hon och det skall skickas tillbaks igen till henne. Mer? Nä.

TRÄNING: Ja  jag har packat väskan och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: