tisdag 1 februari 2022

Tisdag 1/2-2022 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och sov lite sämre inatt och kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat ett spel idag men jag misslyckades och dog så jag la ner detta. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag korv och bröd och lite klyft och såg två serie idag när jag åt. Jo jag kan säga att jag känner smak av salt om jag tar hela fingret med det och sedan äter så känner jag smak lite i alla fall. Och så känner jag lukt från Yes äpple lite och så känner jag smak av apelsin lite i alla fall. Apelsinerna är nog övermogna för jag köpte dem för över en vecka sedan så de är nog inte så goda om jag hade smak men nu smakar det gott. Får hoppas att jag får igen smaken och lukten igen snart för allt smakar kasst i eftersmak till och med tandkrämen smakar kasst i eftersmak. Så jag luktar ett par gånger om dagen för att då kommer det igen snabbare sa de på internet. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja inget idag kommer inte heller köra till nästa vecka men efter detta kommer jag gå igång igen på denna  punkt.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: