onsdag 9 februari 2022

Onsdag 9/2-2022 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit inatt igen kunde inte somna som jag ville igår heller. Kom igång till 10:45 idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås igen idag och såg två serier idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Jo morsar ringde idag och hon kommer till 11:30 så jag måste upp tidigt imonn för att inte missa henne. Skall få en ny stekpanna och lite till tror jag i alla fall. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja till måndag igen hoppas jag i alla fall jag kan gå igång igen.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: