söndag 13 februari 2022

Söndag 13/2-2022 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kom igång idag till 11:30 seg idag när jag vaknade till 10:45 tiden. Kom sedan upp och fick i mig frukosten och så satte jag igång med att laga träningsmaten till ett tiden. Sedan har jag inte gjort nått på hela dan idag. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg två avsnitt idag av serier när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Till tisdag skall jag köpa ett hyllplan som jag sedan skall dela och lägga uppe på min kartong som jag har som bord vid sängen så jag kan ha saker på det utan att det faller kartongen är sned men jag tror att hyllplanet kommer ligga rakt. Men jag får åka till Backaplan och hämta den och en såg. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja nu hoppas jag att jag sover inatt så jag kan köra sedan till träningen igen. Jag har sovit kasst hela tiden jag var sjuk och jag har inte heller sovit igen tiden ännu. Men jag hoppas att jag kan göra detta tills imonn. Allt är packat och kart för att köra imonn.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: