onsdag 23 februari 2022

Onsdag 23/2-2022 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen kom hem igår till 01:30 och pratade fram till tre tiden tror jag att det var. Så en skit natt igen. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen ja la mig till 14:00. Kom upp och gjorde inte nått på hela dagen skit dag idag men natten är alltid med. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg två avsnitt av samma serie idag sista avsnitt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så var det inget mer idag kass dag idag. Jo jag har kommit på att när man dricker iskallt vatten och man får ont i skallen så har det med smak att göra jag känner dåligt med smak och jag kan dricka iskallt vatten utan att få ont i huvudet så det sitter i smaken inte som de kom fram till jag såg det en dag och kommer inte ihåg vad de sa men det sitter i smaken inte annanstans. Så mer? Nä inget mer dag.

TRÄNING: Ja träning imonn så jag hoppas att jag får sova inatt-

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: