lördag 19 februari 2022

Lördag 19/2-2022 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår ville inte McAfee virusskann  den gick i sex timmar och kom upp till 52% så jag fick stänga av den undernatten och den gick igång till 05:00 igen jag fick upp och stänga igen sedan fick jag tillslut idag ominstallera hela McAfee idag. Skall köra den imonn igen så hoppas jag att problemet är borta då. Så kom igång idag till 10:45 och gick igång med datorn igen med skann. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen efter kass natt. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatisgratäng och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och en semla som jag köpte igår gott mos. Så mer? Nä inget mer idag en rätt kass dag igen idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Och dito på denna punkt med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: