tisdag 12 oktober 2021

Tisdag 12/10-2021 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt kom igång idag till nio tiden och kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä det var inget mer idag tror jag visst nä. Imonn skall jag till tandläkaren till 11:00 så jag får gå upp till 09:00 och gå till 10:30 så hinner jag dit i tid. Och jag ligger illa efter med pengar denna veckan igen. Men det är tandläkaren som jag har gjort fyra gånger i år och då ligger jag efter igen. Hoppas att pengarna räcker denna månaden.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och inget här heller idag.

MUSIK: Dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: