söndag 3 oktober 2021

Söndag 3/10-2021 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt grannen var uppe men det var ju lördag så kom igång idag till åtta tiden kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått på hela dagen idag. Och jag vann inte nått heller igår eller idag. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en film men såg inte klart idag hade inte lust idag. Fick i mig en kopp kaffe med efter middagen. Skulle ha klippt mig idag men glömde bort detta idag för göra till nästa söndag igen. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag så jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag vaknar pigg imonn så kör jag igen imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: