fredag 1 oktober 2021

Fredag 1/10-2021 19:59

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen var igång inatt igen ett tag jag somnade väldigt sent inatt. Kom igång till 10:45 kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen idag igen till ett tiden. Mer om detta nedan. Så sedan till två tiden gick jag igång med att skanna datorerna och så till 15:00 stack jag till ICA för att handla lite sen idag för jag hade inte lust att gå ut idag när det regnar hela tiden. Men gick tillslut i alla fall sedan hem igen. Gick igång med middagen till 15:45 tiden och åt till 16:00 hade idag hamburgare och stripes och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i  mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra även om jag tappade farten ett par gånger idag. Men lite är bättre än inget så okey.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: