lördag 2 oktober 2021

Lördag 2/10-2021 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite bättre natt inatt trodde jag idag när jag vaknade till sex tiden. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Tappade farten helt och la ner allt idag fick inget gjort alls idag på  hela dagen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag korv och bröd och stripes och såg en film idag Attila såg den på Disney idag när jag åt middagen. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag kanske har vunnit lite idag ser efter bloggen och Aftonbladet om det gav nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: