torsdag 18 mars 2021

Torsdag 18/3-2021 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och små kass natt i början av natten men sedan så vaknade jag till åtta tiden och jag var pigg idag av någon anledning kom ur sängen till 11:00 men jag var uppe och borstade tänderna innan detta. Fick i mig frukosten och så sedan till ett tiden gick jag igång med romanen idag körde till 14:45 och sedan till 15:00 stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag har svarat på supporten idag igen med formuläret får se vad de säger om det. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja det gick så där idag hoppade en övning på slutet idag tappade helt farten och la ner så jag fick inte gjort allt idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag igen kunde koncentrera mig idag hela dagen och det gick väldigt bra idag.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: