onsdag 24 mars 2021

Onsdag 24/3-2021 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen hade ont i magen på vänster sida och där finns inte något så jag vet inte varför jag har ont där. Kan vara förstoppning men har inte detta ännu. Så jag vet inte vad det är men jag sov illa kunde inte ligga på vänster sidan fick ligga på andra och vaknade ett otal gånger under natten. Och det är inte borta ännu så jag vet inte vad jag skall göra nu. Men jag hoppas att det försvinner så kan jag sova lite bättre igen hoppas jag. Så till ett tiden stack jag till ICA för att handla mat för två månader. Fick gå två gånger och det gick på idag 2100 så lite billigare än innan men jag hade kvar mat sedan förra gången med denna gång. Så mer? Jo jag kan ha vunnit lite idag ja igår ser idag ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till 15:30 tiden hade idag hamburgare och pommes och såg en serie idag när jag åt. Fick i mig en kopp kaffe med efter middagen med. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag eller mer denna vecka i alla fall.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: