söndag 28 mars 2021

Söndag 28/3-2021 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så jag vann heller inget idag ja inatt heller som vanligt. Jag gick igång med middagen till 15:30 tiden hade idag fläsk och mos gott mos såg en ny film idag när jag åt som var så där men gick ner ändå. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och mer? Jo morsan ringde med idag en signal och det är okey med henne igen rätt okey i alla fall. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja nu hoppas jag att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja imonn hoppas jag att jag kan köra igen vi hoppas på bra sömn inatt.

MUSIK: Håller kass sömn i sig så kommer jag köra här istället igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: