fredag 12 mars 2021

Fredag 12/3-2021 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och sov rätt kasst inatt och vaknade tidigt idag men idag skulle jag tvätta så hade ingen betydelse idag. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten till tolv tiden sedan nere igen till 12:45 tiden och hängde upp tvätten sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan till apoteket och sedan hem igen. Så sedan till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten och sedan till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg två serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag har fått svar på en sak om datorn idag har skickat ett svar väntar svar igen till måndag skulle jag tro så tumme upp för det idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn då hoppas jag att jag har kört romanen igen.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag igen tills imonn så skall jag gå igång igen med att läsa med tills imonn hoppas jag.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: