söndag 18 oktober 2020

Söndag 18/10-2020 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra fram till sex tiden kom ur sängen till 11:10. Fick  i mig frukosten och sedan lunchen till 13:00 tiden. Så sedan har jag fått meddelade om att mobilen är lite kass men förhoppningsvis så är det löst tills imonn eftermiddag vi får se hur det går. Så sedan gick jag igång med middagen till 17:00 idag hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt idag. Innan detta såg jag en serie på Disney då innan jag gick igång med middagen. Så sedan efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så var det inget mer tror jag visst. Jo jag vann inget igen men det är ju som vanligt det. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo att köra igen imonn. Kan bara hoppas att jag sover bättre inatt så jag är pigg tills imonn.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: