måndag 19 oktober 2020

Måndag 19/10-2020 20:07

DAG: Jaha till natt igen och var uppe inatt en gång och sov sedan så där kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till 12:30 gick jag igång med lunchen och så efter detta så har jag bara varit i kontakt med Telia och idag löste de mina problem gott mos så nu är mobilen igång igen. Så sedan till 17:00 stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen med en gång jag kom hem idag och såg på Simsons när jag åt idag. Jag hinner inte se annat på träningsdagar annars blir jag sen till bloggen. Missade mitt kaffe idag hann inte med det idag tar imonn. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!  

Inga kommentarer: