fredag 23 oktober 2020

Fredag 23/10-2020 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov inte bra inatt och kom igång idag till 11:10. Fick i mig frukosten och så stack jag ner med tvätten till tolv tiden. Så sedan upp igen och jag hoppade lunchen idag och stack till ICA för att handla lite sedan. Så till ett tiden fick jag upp tvätten på tork och sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Men jag glömde idag igen får gå imonn igen måste ha lök. Så sedan så beställde jag en ny kudde igår en nackkudde som går på 650 som jag fick betala idag får ta från mina sparade penar igen. Har haft ont i nacken ett tag nu och kom idag på att det är kudden som jag måste köpa ny igen så det gjorde jag idag nä igår. Så mer? Jo så har jag fixat bloggen idag med jag uppdaterade den för ett tag sedan men så var det fel på hemsidan och jag fick vänta tills det var klart för uppdateringen tog inte fick göra om idag och då gick det bra. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Och dito på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: