onsdag 14 oktober 2020

Onsdag 14/10-2020 20:00

DAG: Jaha till natt igen och lite bättre natt inatt sov okey fram till sex tiden kom ur sängen till 11:00 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till 12:30 var jag lite sen så jag fick i mig lunchen lite sent idag. Så till två tiden gick jag igång med tipset och sedan till 17:00 gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med mos gott mos och såg en serie idag när jag åt. Ja och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag och ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn igen.

ROMAN: Ja inget idag..

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: