onsdag 2 september 2020

Tisdag 2/9-2020 19:57

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen fattar inte varför jag inte sover jag ligger länge men sover kasst ändå. Kom igång idag till fem tiden kom ur sängen till 11:10. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har idag spelat nya spelet till slut men annars har jag inte gjort nått på hela dagen. Så till tre nja det var nog till 15:30 tiden jag gick igång med middagen hade idag korv och stripes och såg en film idag ja jag såg en på datorn med idag men såg inte klart idag sedan såg jag en film idag på teven med och såg inte heller denna klar idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag kommer inte köra imonn igen har tappat farten helt hoppas jag kan komma igen tills nästa vecka igen.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: