lördag 5 september 2020

Lördag 5/9-2020 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag skulle ha gjort träningsmaten men gjorde ej detta glömde detta idag får göra imonn. Så till två tiden stack jag till ICA för att handla lite som jag missade igår sedan hem igen. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en film idag ja jag såg inte klart idag orkade inte ser annan dag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här igen. Så mer? Jo jag kan ha vunnit lite idag ja igår ser idag ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Nej inget idag.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Ja säger Tjingeling!

Inga kommentarer: