måndag 7 september 2020

Måndag 7/9-2020 19:41

DAG: Jaha till  natt igen då ja och en kass natt igen kanske lite bättre än innan men inte med mycket. Kom igång idag till sex tiden kom ur sängen till 11:10 fick i  mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har fixat med mina spel idag jag gjorde två profiler av någon anledning och nu måste jag logga ut och sedan in igen för att komma åt mina spel för ett par av dem ligger på nya kontot och resten på gamla. Så mer? Ja mer? Jo jag har spelat nya spelet idag och det var så där fattar inte exakt hur det fungerar men jag kommer på när jag spelar mer hoppas jag. Gick igång med middagen och såg en film som jag såg lite på innan såg klart idag den var okey men inte mer. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men tappade på slutet igen. Jag sover inte nog och jag vet inte hur jag skall fixa detta. Jag kan inte fixa detta tror jag men jag hoppas att jag kan komma på en ide som fungerar. Men om grannen inte lägger sig innan ett så kan jag inte göra nått om jag inte vänjer mig vid detta kanske kan detta hjälpa mig men tror inte det.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: