söndag 27 september 2020

Söndag 27/9-2020 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra inatt och kom igång idag till sex tiden men kom ur sängen till 11:20 idag fick i mig frukosten och sedan tabletterna sent idag. Så sedan har jag inte gjort nått idag på hela dagen. Jo jag har pillat med mobilen ett tag jag hade glömt att logga in på ett par ställen igår fick göra idag. Jo jag fick fixat mitt lösenordsprogram med igår kväll så jag var uppe sent igår med och sov då kasst med. Jo till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en film idag men såg inte klart hade inte att se så jag såg gammal film idag igen. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så var det inget mer idag.

TRÄNING: Jo jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: