torsdag 2 januari 2020

Torsdag 2/1-2020 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och sov så där inatt men jag hade inte ont i alla fall. Kom ur sängen till 11:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Sov inte så bra inatt. Så efter detta så ringde jag till läkarcentralen och då sa de att jag skulle ringa imonn till sju för att få akut tid så jag måste upp och göra detta imonn. Så mer? Jo jag stack till träningen idag men jag la ner idag om det nu är hjärtat så är det nog inte så bra att köra på gymmet så jag gjorde lite sedan la jag ner och gick hem igen. Fick i mig middagen och så har jag inte gjort mer idag mer imonn om detta då.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag jag hoppade om det nu är hjärtat som är fel på så tänkte jag tar lite lugnt idag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: