måndag 6 januari 2020

Måndag 6/1-2020 19:44

DAG: Jaha till natt igen då och en små kass natt igen inatt. Kom ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Sedan har jag idag pillat med hemsidan hela dagen. Jag har nä de gjorde det för mig la på GZIP på hemsidan men farten ökade inte så mycket med detta men jag tror att jag får vara nöjd med detta nu. Om jag skall göra mer så måste jag skriva om java skripten och det kan jag inte. Så jag har gjort allt jag kan så det får vara som det är nu. Så mer? Jo till tre stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick i mig middagen och såg en serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så morsan ringde just nu ett samtal.

TRÄNING: Jaha körde allt idag och det gick bra idag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Ja inte idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: